Рус / Укр
Вхід
Середні ціни нафтопродуктів на 21.02.2022, опт :  A-95 — 42500 грн;  ДП — 37 190 грн;  Авто газ — 27 800 грн.    Роздрібні ціни 21.02.2022: A-95 — 34.49 грн;  ДП — 34.19 грнАвто газ — 18.79 грн.   

«Прикарпатзахідтранс» готується відновити експорт ДП з Росії

Прикарпатзахідтранс

Компанія «Прикарпатзахідтранс» змінила мажоритарного власника. 51 % компанії, які належали білоруському «Нафтобитумному заводу» Миколи Вороб’я, перевели на трьох фізосіб громадян Білорусі, по яким у відкритих джерелах практично не було знайдено інформації. 48 % акцій компанії залишаються в швейцарської International Trading Partners та 1 % в її директора Анатолія Шефера, яких пов’язують з кумом Путіна.

ТОВ «Прикарпатзахідтранс» з весни 2021 р нічого не прокачує нафтопроводом «Самара-Західний напрямок» (СЗН).

Після рішення РНБО нафтопровід СЗН взяла під контроль охорона державної «Укртранснафти». Проте домовитися про прокачку ДП «Роснафти» з Snel Energy Ltd не вдалося. З деяких джерел стало відомо, що Snel Energy не буде мати доступу до нафтопроводу, а обмежиться лише жд поставками з терміналу в Гомелі (Білорусь).

Микола Воробей разом з партнеромТарасом Козаком та з трейдером Coral Energy мають можливості розпочати поставки дизельного пального по нафтопроводу СЗН. Воробей контролює білоруську ділянку труби та має зв’язки з російським оператором Транснафтопродуктом. Козак може мати виходи на російських можновладців, зокрема з Мінекономіки, які надають дозволи для експорту в Україну.

Трейдер Coral має доступ до дешевого західного фінансування та відоме ім’я. В листопаді Black Stone, яка афілійована з Coral, викупила технологічне дизельне паливо в трубі, яке необхідне для її експлуатації.

Згідно непідтвердженій інформації уповноважені Вороб’яведуть переговори з Офісом Президента для відновлення роботи нафтопроводу «Прикарпатзахідтранс». Головною перепоною на цьому шляху є 4 % мито на імпорт російського дизельного пального з поставкою по трубі. Термін дії мита закінчується 31 грудня 2021 р. Група Вороб’я намагається домогтися, щоб мито не продовжували. Без обмежень поставки російський ресурс може заполонити 50 % ринку дизельного пального в Україні.

До 2016 р «Прикарпатзахідтранс», яка контролює українську ділянку  нафтопродуктопроводу «Самара-Західний напрямок», належала російській «Транснафті».  В лютому 2016 р компанія була продана швейцарській International Trading Partners.

Трубопопровід після розпаду СРСР на підставі правонаступництва мав відійти Україні, як магістральний. Однак російська «Транснафта» не передала його державі Україна.

Обратный звонок